Ens hi tornem a posar!

Ja han tornat als assajos donant el tret de sortida a la temporada 2014!

Així comencem una nova temporada amb moltes ganes de poder seguir fent castells de set i seguir fent aletes arreu de la comarca i de Catalunya.

Recordeu que ens podeu trobar els dimarts i els divendres de 21h a 23h al carrer Canigó 35 del polígon de les coromines de Manlleu!

En el calendari en aquest mateix blog podeu consultar les actuacions previstes per aquest 2014, un 2014 que omplirem de gris!

A més a més, aquests assajos serviran per començar a veure en acció la nostra nova tècnica, una tècnica per la temporada 2014-2015, la qual està formada pel següent equip:

Controles?

Benvolgudes famílies,

Us informem que aquest proper dijous, 16 de gener de 2014 de les 19’30 a les 21’30, hi ha programada una exposició sobre els riscos de les drogues i com prevenir-ne el consum adreçats a les famílies. Posteriorment, hi haurà una xerrada per part dels professionals del tema sobre pautes educatives a seguir que poden ajudar a reduir el risc de consum.

Les persones que estiguin interessades han d’enviar un correu electrònic a educacio@manlleu.cat indicant el nom i el número de telèfon. 

Us animem a participar-hi!

Actuacions 2014

– Actuació de diables i tabalers a la Cavalcada de Reis de Manlleu – 5/1/2014
– Correfoc Intercanvi al barri de Sant Antoni de Barcelona – 26/1/2014
– Batucada en defensa del tren a Manlleu – 31/1/2014
– Batucada al Carnaval de l’escola Quatre Vents de Manlleu – 20/2/2014
– Taller de diables a l’escola Escorial de Vic – 21/3/2014
– Taller de tabals a l’Agrupació Escolta Arrels de Manlleu – 29/4/2014
– Batucada a la 2es Jornades Catalunya Sense Armaris – 31/5/2014
– Taller de diables i tabalers/es – 14/6/2014
– Batucada al XXIV Open Internacional d’Escacs de la Pobla de Lillet – 3/08/2014
– Festa del Serpent de Manlleu – 14/08/2014
– Correfoc Festa Major de Manlleu juntament amb els Diables del Voltreganès Foc i Ganxo – 17/8/2014
– Batucada a la Diada Nacional de Catalunya a Manlleu – 11/9/2014

TIÓ, TIÓ, CAP A FER IMMERSIÓ!

La «Col·lectiva del Pessebre» (o «del tió») 2013, la vàrem fer aquest diumenge 15 de desembre a Illa Mateua, a l’Escala. Va fer un dia perfecte per a la immersió:  mar plana, un bon sol i un cel ben blau que ens permetia veure de lluny la neu al Pirineu.

De bon matí, ens vàrem trobar els submarinistes i les famílies (amb algunes baixes per lesions) i vàrem preparar equips i «atrezzo» per les fotografies nadalenques de rigor, dins i fora de l’aigua:

Vàrem fer la immersió «típica» a Illa Mateua, travessant el túnel i, a la sortida, anant cap a les roques en direcció est (on la visibilitat era bastant més dolenta). 
La temperatura de l’aigua estava a 13 graus i, de les observacions fetes, la més destacable va ser una sípia molt petiteta (a l’entrada del túnel):

Aquí podeu veure breument la sípia en moviment:

A mitja immersió vàrem intentar fer un brindis amb cava, com havíem fet altres anys però alguns «fallos tècnics» ens ho varen impedir:  la primera ampolla es va buidar tan ràpid que no ens vàrem ni adonar, i la segona no hi va haver manera d’obrir-la …i això que ho varen provar unes quantes mans!

La resta de la immersió va transcórrer sense sorpreses.  Vam poder observar una clavellina, moltes nacres (alguna de força grossa), estrelles de mar, els peixos habituals (tot i que no gaires) i, ja cap al final un cranc (pelut) en una anèmone:

 I, abans de sortir, la Bet «regalant petons» com diu la cançó d’aquest Nadal a TV3:

 I en Xevi, socarrat pel sol i la calor, brinda per desitjar-vos unes bones immersions el 2014.

BONES FESTES I BON ANY PER A TOTHOM, DE PART D’AMSO!!

Fotos: Xevi Rifà, Assumpta Torrents i Lambert Bañeza
Vídeo: Lambert Bañeza 

Des de l’AMPA de l’Escola Bressol Colors us volem agrair la vostra col·laboració en les activitats que les AMPA’s de Manlleu han organitzat a la plaça aquest matí per recaptar diners a la Marató de TV3. 


Molt agraïts!!!!!

El pessebre del Carme

Aquest any, gairebé coincidint amb el darrer any de la nostra participació al Carme, hem volgut retre un sentit homenatge a la Paquita Garcia, que ens va deixar el passat mes d’octubre. El pessebre d’aquest any és el seu cosidor, roba, fils i agulles, i la màquina de cosir, acompanyen el naixement fet amb les seves teles. Sempre et recordarem !