Conferència «Internet segura»

El proper dimecres, 18 de març, de 20.30 a 21.30, els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Manlleu faran una xerrada sota el nom «Internet Segura«.

Durant la conferència es donaran eines per prevenir riscos als nostres fill en les seves activitats a internet.
Cal inscriure’s a  educacio@manlleu.cat . La xerrada és gratuïta, com totes les activitats que s’organitzen des  de la Xarxampa.

Convocatoria reunió socis del club

A l’assemblea extraordinària celebrada el dia 13-03-2015, es va fer públic la dimissió en bloc de l’actual junta directiva, en conseqüència s’obra un plaç de temps per què es puguin presentar
nous candidats per portar les taques de direcció del club, President, tresorer, secretari i vocals.

Hem acordat tornar a fer una reunió el dia 27 -03 -2015, en les instal·lacions de les piscines municipals de Manlleu.

Perquè el club pugui tenir una continuïtat, és imprescindible aquestes candidatures, animeu-vos!

Per ajustar-nos correctament a la nova llei fiscal per entitats sense anim de lucre, s’ha decidit donar de baixa l’actual club i crear un de nou amb la nova directiva i començar la gestió de zero.

Si no es presenta cap equip de Govern, el circuit tancaria les portes definitivament l’1 d’abril.

Esteu tots convocat:

dia 27-03-2015

lloc: Piscines municipals de Manlleu

hora: 20:30

 

Recordatori: Sessió informativa “Novetats fiscals, laborals i comptables per a les entitats sense finalitats de lucre”

Des de l’Ajuntament de Manlleu us recordem que el proper dilluns 16 de març a les 19.30 h, a la sala de sessions de l’Ajuntament, farem la sessió informativa “Novetats fiscals, laborals i comptables per a les entitats sense finalitats de lucre”, dirigida  a les  entitats i associacions de Manlleu que us afecten les noves exigències.

També us recordem que estem  preparant, dins del pla de formació 2015, accions formatives per treballar d’una manera molt més concreta i detallada aquells punts que us afectin plenament  a cada una de les entitats.

Per assistir-hi cal que confirmeu la vostra assistència a través del correu serveispersonals@manlleu.cat o bé trucant al telèfon 93 851 55 93 de dilluns a divendres de 8 h a 15 h i dimarts de 8 h a 15 h i de 16 h a 18 h.

 

 

Observació astronòmica + concert musical al INS.

observacioL’AMPA us convida a tots el dia 27 de Març a l’observació astronòmica i recital musical que es portarà a terme al pati de l’INS.

El grup musical de l’INS serà l’encarregat d’amemitzar amb un toc musical i l’Agrupació  Astronòmica d’Osona ens farà un taller amb telescopis per poder observar diferents astres celestials.

Hi haurà un petit refrigeri per a tothom.

 

 

Dia: Divendres 27 de Març

Hora: 20,30 hores

Lloc: pati exterior de l’INS

Gratuït per tothom

Per una millor organització i previsió d’assistents us demanem fer un clic al telescopi 

Telescopio_Meade_4d010d1ad157a

concert per l’autogestió amb GRESKA

Aquest divendres, 13 de març, tindrà lloc al Casal Popular Boira Baixa de Manlleu una jornada per l’autogestió amb el concert del grup d’ska i reggae de la Plana de Vic GRESKA [Entrada gratuïta].

Tindrem servei d’entrepans a partir de les 9 del vespre i a les 10 començarà el concert. També hi haurà aigua de València!

Us hi esperem!

Els divendres i dissabtes, #QuedemAlCasal!